FAQ


Hoe lang duurt het voor ik een afspraak heb met een expert van Orato?

We streven ernaar iedereen binnen de 7 werkdagen na de aanmelding een afspraakmoment te kunnen aanbieden.

Hoe maak ik een afspraak?

Je belt of mailt best rechtstreeks naar je expert. Die beheert immers zijn eigen agenda en kan je onmiddellijk zeggen wanneer je een afspraak kan inplannen. Elk van onze expert heeft een eigen telefoonnummer, dat bij ziekte of vakantie doorgeschakeld wordt naar een collega, zodat je steeds verder geholpen wordt.

Wat als mijn expert de telefoon niet opneemt?

Laat steeds een boodschap achter op het antwoordapparaat. We kunnen immers de telefoon niet opnemen als we een afspraak hebben met één van onze cliënten! Maar we zorgen ervoor dat we je steeds snel terugbellen als je je naam en je telefoonnummer inspreekt op de voicemail. De meeste van onze experts voorzien ’s morgens en in de vroege avond tijd om alle gemiste oproepen terug te bellen. Je krijgt je expert dus snel aan de lijn. Je kan ook steeds een email sturen. We streven ernaar elke mail beantwoord te hebben binnen de 24 uur na ontvangst ervan.

Wat moet ik doen als ik mijn afspraak niet kan nakomen?

Laat zo snel mogelijk iets weten aan je expert, via telefoon of email. Het afspraakmoment dat vrijkomt kan dan ingenomen worden door een cliënt die anders langer moet wachten.

Hou er rekening mee dat je je afspraak 24 uur op voorhand annuleert, anders wordt de consultatie toch nog aangerekend.

Kan ik van expert veranderen als ik me niet helemaal goed voel bij de persoon waarbij ik terechtkom?

Dat kan. De persoonlijke klik met je therapeut of bemiddelaar is erg belangrijk. Als je die ‘klik’ niet voelt, kan je beter zo snel mogelijk aangeven dat je liever bij een andere expert terechtkomt. We willen je immers zo goed mogelijk helpen!

 

Vind een expert in uw buurt